Veletrh Marketing Mix 2019

Tradiční veletrh reklamy a marketingu Marketing Mix se koná v Brně 10.9.2019 v Orea Hotelu Voroněž a v Praze 19.9.2019 v Kongresovém centru Artemis

Veletrh Marketing Mix 2019


Blíží se Marketing Mix, B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy, který rozhodně není mezi obdobnými akcemi nováčkem. Tradičně se bude konat v září v Praze (12. ročník) a v Brně (14. ročník).

10.9.2019 – Brno - Orea Hotel Voroněž
19.9.2019 – Praha - Kongresové centrum Artemis

Veletrh je určen pro všechny, kteří mají ve firmách či jiných organizacích na starost reklamu a marketing a samozřejmě také pro všechny ostatní, kteří se zajímají o současné trendy v této oblasti. Marketing Mix začínal jako přehlídka vystavovatelů s nabídkou reklamních předmětů, prezentačních systémů a podobných hmotných výrobků. Postupně se začal veletrh rozšiřovat i o tematické přednášky. Dnes konferenční a přednáškové akce tvoří hlavní složku Marketing Mixu, kterou doplňuje tradiční výstava firem.


Letos jsou přednášky rozděleny do 4 tematických bloků:  

Konference Digistrategie - Online Marketing 2019

  • Digitální svět a jeho základní principy.
  • Streamování - fenomén, příležitosti, nové možnosti živého vysílání.
  • Ovládni mobil - ovládneš digitální svět.
  • Úspěšný marketing na LinkedInu - jak na to.
  • Bez čeho se v roce 2019 v marketingu neobejdete.
  • LinkedIn pro byznys - jak využít naplno potenciál této sítě pro budování značky, akvizice a business developmentu.
  • Podcast - jak pomocí něj efektivně tvořit obsah na sociálních sítích.
  • Real Time Bidding - proč ho chtít a jak na něj.
  • Doba instagramová.


Mix trendů a novinek
- návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost dle svého výběru navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu.

  • Využití automatizace v komunikačním procesu.
  • Efektivní využití výzkumných služeb pro rozvoj podnikání v B2B.
  • Účast na veletrhu jako marketingový nástroj.
  • Sklik jako nástroj pro dosažení cílů a plánů + novinky ve využití Skliku.
  • Krizová komunikace jako příležitost.
  • Jak zapojit event do marketingového mixu aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy?
  • Jak efektivně směřovat energii v marketingu a obchodě.
  • Co může dokázat jeden malý čtvereček?
  • Řízení digitálního marketingu pomocí checklistů.
  • Jak podniká profesionální influencer na Youtube.
  • Online expanze do zahraničí. Jak se na ni připravit?


Konference Úspěšný web - které weby jsou úspěšné a proč a jak řídit vývoj či aktualizaci webu ve spolupráci s agenturou.

  • Zlepšujeme web.
  • Použitelnost a důvěryhodnost na webu.
  • Chci web, který funguje!
  • Základ úspěšného webu? Uživatelský výzkum!
  • Jak by měla probíhat zakázka na web ze strany grafika.
  • Kdy a jak využít WordPress platformu.
  • Bez klienta to nejde!
  • Lidé na webu čtou!


Půldenní konference Řeči o grafickém designu - o klíčové roli grafického designu v marketingové komunikaci - ve spolupráci s Unií grafického designu.

  • Sebevědomí lidí a designu.
  • Prečo nás ešte stále baví obalový dizajn.
  • Papír není pasé.
  • Značka ve střed(t)u zájmu.
  • Grafický design z pohledu HR.
  • Budoucnost webdesignu.
  • Reformát.
  • Rady, tipy a triky pro grafika a DTP.


Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 28 let.

Pro získání podrobnějších informací můžete navštívit Omnis Olomoucwww.marketing-mix.cz a také Marketing Mix FB.

Napište nám

Napište nám

Jméno:
Email:
Telefon:
Zpráva:
Opište kód: captcha